19 Januari, 18.34
2011-01-19 @ 18:33:39  //  Av: Kim Svensson

Tjollahoppppsan saaaaa..
Idag har lekt med Louise, jag har kört omkring i hennes bil i hela linkan känns det som för att se om att jag törs låna den imorgon till jobbet. haha, men det gick ju strålande! Blev bjuden på fika och sen blev det kaffe hos hennes mor också!

Nu är svärmor här, och jag ska strax göra lasange (stoppa in färdig i ugnen), ska bli gott.. Annars ikväll blir det nog bara lungt.. Måste vara vaken länge så att jag vaknar sent imorgon för att orka börja jobbet klockan 02.. Hatar att ändra på mina sovrutiner, menmen.. Jobb är alltid bra om man vill ha pengar :)

Nu blire mat, hej!
Postat av: Marie

Men oj gumman. Vad har hänt?! Har du börjat skriva lite igen! Spännande! Hoppas du kryar på dig & att det inte blir något långvarigt!

2011-01-23 @ 18:08:03
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?