Stockholm
2011-02-07 @ 00:35:05  //  Av: Kim Svensson

Häromdagen hämta Louise upp mig och vi satte oss i bilen och hade ingen aning om vart vi skulle, stockholm, göteborg, västerås? vi åkte ialf uppåt och hamnde i stockholm, det är egentligen helt sjukt att vi kom fram alla dessa filer, vägar och betalstationer hahaha.

parkerat och klart tar vi stans omväg upp till centrum, men med en tant som hjälp som inte såg oss visade det sig att vi var på rätt väg (hade lyckats gå i cirklar). tyckte inte det fanns så mycket annorlunda än vad som finns hemma, eller så var de skit fula kläder som inte passar mig haha. fick ialf med mig ett par leggings ifrån Zara hem :)

men när vi skulle traska hemåt vid 18.00 jag trodde jag skulle dö, vi tyckte vi tog omväg till staden undra då vilken omväg vi tog till parkeringen hahaa. vi sätter på gps på mobilen (råkade tydligen skriva in helt fel adress) vi känner igen oss när vi går sen helt plötsligt är vi helt lost går igenom någonslags "trädgårdsföreningen liknande plats" frågar en restaurang gubbe vart vi ska, "parkera här, gratis efter 5" nää vi letar efter vår bil. "parkera här, jag vet inte" braaaaaaaaaaaaaaaaaa! möter sen upp en annan kille som typ skrattar åt oss och säger att gå bara rakt fram håll till vänster men ni det är en bra bit! haha

men när vi kom fram, körde i kolsvart hem, gjorde de snyggaste omkörningarna, irriterade ihjäl på slashasar som ligger i 100 km/h när det ska vara 140. fartblind, bensinen tar slut, benen gör ont, träsmak i arslet men va fan jag somnade göött i sängen!

Hade en superduper rolig dag med Louise som självklart ska göra om SNARAST. Men vart åker vi då? haha!

Hahahahah Lollo, visst är jag bra på att skriva egna inlägg? ;) hahahah .
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?