I'm just 16 if you know what I mean
2010-09-01 @ 17:18:50  //  Av: Kim Svensson

Igår var jag ledig ifrån jobbet, jag och Tommy åkte och hämta min mamma vid 10 så åkte vi först och gav presenter till hennes jobbarkompis och efter det åkte vi till MAXI och storhandla. Vi fick med oss jätte mycket och det blev inte alls dyrt, HEJA ICA KORTET! Haha, sen åkte vi och hämta min nya telefon, Iphone 4. Fortsatte våran resa hem till mamma där det bjöds på mat och fika, mumma. På eftermiddagen åkte vi och köpte skydd till min telefon och sen åkte vi hem till min kusin och firade hennes minsting Tindra som fyller år :) Där bjöds det på hemmagjord pizza och fika. Var trevligt :) Sen åkte vi hem och somna direkt båda två!

 

Idag vakna jag klockan 06 på morgonen för Frasse och Tommy kunde inte alls vara tysta.. Tommy gjorde iordning sig och åkte till jobbet, hans första arbetsdag :) Frasse och jag la oss i soffan och kollade på vakna med the voice och sen gick vi upp och städa. Har även försökt att lära Frasse att våga gå igenom kattluckan, men han är en sån mes ibland :/ åh, kattluckan är så läskig. haha, men ska snart åka iväg till Emil och Sara och grilla ikväll :) Får se när Tommy och jag kommer hem igen om Frasse har gått in genom kattluckan och gjort sina behov eller om det ligger någonannans stans i lägenheten. Men man måste göra ett försök :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?