baby let me love you down
2010-09-13 @ 01:25:30  //  Av: Kim Svensson


hur liten har inte min tissemiss varit? åh, men han är lika söt nu som då! och kommer alltid vara :) och min mamma är världens bästa människa!

Återgick till jobbet idag efter min lilla sjukskrivning på några dagar, är inte helt bra men roligare att jobba än att sitta hemma själv och bara glo på filmer.. usch vad tråkigt det är! Så ikväll blev det jobb 16-23 och det var superkul! Älskar att jobba :) haha. Nu har jag kollat på ensam mamma söker och ska hoppa ner i sängen och sova. Imorgon ska jag FAKTISKT träffa Johanna Svensson, åååååh. Den ni, lever människan undrar ni? haha, det undrade jag men hon gör faktiskt det konstigt nog. mohaha. Sen på kvällen ska jag tvätta. Men imorgon lovar jag att skriva massor och lägga upp bilder från dagen, så att MAMMA och LILLASYSTER blir nöjda :) Puss & Godnatt
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?