There were twenty, maybe, twenty-five of us
2010-10-06 @ 22:27:44  //  Av: Kim Svensson


Idag tog jag och Frasse sovmorgon, sen kom Lindis och hämta upp mig och så åkte vi och tog oss en sen lunch och en kaffe på det! Hon skjutsade även mig till jobbet som gick sjukt fort idag, timmarna bara flög iväg! Slutade vid 21 och nu sitter jag här hemma och ska laga matladådor :) Imorgon blir det en kort dag på jobbet och sen blir det ner till stan för att lämna in papper till arbetsförmedligen och sen fixa naglarna kanske? Vill ha fina naglar när jag ska på bröllop på lördag! :) Sen blir det nog bara en lugn torsdagskväll?
Postat av: frida svensson

svar: H&M

2010-10-08 @ 07:42:13
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?