heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey kitty!
2010-10-18 @ 00:30:13  //  Av: Kim Svensson

När jag bara är hemma och slappar så lever jag verkligen i min morgonrock, den har varit med om allt. Har handlat i den, städat i den, sovit i den, myst i den, lagat mat i den, åkt hem till kompisar i den och aah.. Så nu har jag sagt hejdå till min ljusblåa morgonrock och tänkte låta Tommys vara ifred så har beställt den söta sak! Kommer bli min nya mysis. Men den ska jag bara ha när jag slappar i soffan! Åh, nu längtar jag på att den ska komma! Och den kommer passa PERFEKT till mitt nya örngott som jag verkligen hoppas på att jag får när jag fyller 20 av någon snäll familjemedlem ;)
Postat av: sessan013

Idag är det ingen vanlig dag, för

Idag är det kim's Födelsedag.



Hurra, Hurra,Hurra



Grattis lilla gumman och hoppas du

får en jättebra 20 årsdag. Massa Kramar. önskar din "svärmor" och Henrik

2010-10-31 @ 09:18:19
Postat av: Party!

Idag är det ingen vanlig dag, för

Idag är det kim's Födelsedag.

Hurra,Hurra,Hurra

Hoppas du får en jättebra 20års dag.



Massa kramar din

"svärmor" & Henrik

2010-10-31 @ 09:23:30
Postat av: Hallo

Idag är det ingen vanlig dag, för

Idag är det kim's Födelsedag.

Hurra,Hurra,Hurra

Hoppas du får en jättebra 20års dag.



Massa kramar din

"svärmor" & Henrik

2010-10-31 @ 09:25:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?