Maybe I should look for You
2010-05-08 @ 10:10:13  //  Av: Kim Svensson

Godmorgon snyggingar! Här sitter jag, helt förvånad själv att jag bloggar.. Men Linda tycker det här är tummen upp! Dricker mitt morgonkaffe och ska strax in i badrummet och göra iordning mig lite innan det är dags för att sätta sig på en otroligt jobbiga bussen för att komma fram till jobbet! 12-17 kör jag på idag. Sen vet jag fortfarande inte om jag ska sova hemma eller hos mamma o pappa. Beror på om Tommy ska åka iväg eller inte. Men just nu ska han inte det eftersom han är sjuk, så jag sover nog hemma med honom inatt som vanligt! Nu ska göra göra iordning mig, PUSSSS!
Postat av: mamma

Jaha nu har denna dag också gott och jag har åkt till stan för att träffa mina gamla skolkamrater. Hade hoppats på att du skulle hämta mamma på stan?!?!?!?!

2010-05-08 @ 17:07:20
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?