I knew a girl who came from VillaLuz
2010-05-31 @ 22:44:48  //  Av: Kim Svensson

Jobbade inatt 22-04, sen åkte hem till mamma, lämna bilen och vänta på att hon skulle vakna och skjutsa hem mig. Var hemma vid 06 imorse och då la jag mig och sov direkt! SKÖNT! Lizette ringde och väckte mig vid elva, haha och då blev jag sur ;) hihi. Ringde upp henne runt tre när jag hade vaknat på riktigt. Prata med henne och sen åkte jag och spela fotbollsmatch, blev vinst och massor med blåmärken. Sen hem och Emmie följde med, vi har suttit på balkongen och sjungit.. Grannarna undrade nog vad vi höll på med! Nu sitter jag, Tommy och Frasse och kollar på tv. Vi har familjemys ikväll :)

Ska sova sen, jobb imorgon! Sen va med Sarah och även färga mitt hår!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?