Bullet for my valentine
2010-05-05 @ 21:00:53  //  Av: Kim Svensson


En vecka sen sist, ska försöka bättra mig.. Men sitter aldrig vid datorn!

Den senaste veckan har jag umgåts massor med min favvo Lizette och hennes mysiga vovvar som ni ser på bilden. Jag och Tommy var hundvakt åt Nero o Peppe en kväll hos oss, och då låg vi o sov :) Vad har mer hänt? Jo massor saker, typ!

Valborg: Jag mådde skit på dagen, kunde tyvärr inte jobba.. Låg hemma och skrek och tjöt och tyckte synd om mig själv. Sov bort min smärta och sen kom Albin, Jocke och Alice, dom åt god mat, jag var med mig själv och sjöng med till lite låtar. Sen umgicks jag lite med dom andra. Blev bara en lugn kväll! Och det behövdes.

1 Maj: Min prins blev 20år! Jag hade ont och tyckte ännu mer synd om mig själv.. En kvart innan Tommy skulle åka till sin släkt och blev firad så hoppa jag in i duschen och sprang till bussen och där stod Tommy och jag hann med. Gick av på rese så jag kunde sminka mig lite och svälja panodil och voltarén. Vi mötte upp Tommys mamma och åkte till hans farmor där släkten väntade. Det var jätte trevligt! Sen åkte vi till deras sommarstuga, grillade, spelade kort och det var så skönt att komma bort och vara med Tommys underbara släkt! Blev att sova kvar där.

Sen har jag umgåts med Lizette och sen bara varit hemma och haft ont.. Idag är det en vecka sen jag opererades och hoppas på att bli bra snart. MÅSTE blir bra tills helgen, för jag vill verkligen kunna börja jobba igen!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?