When your day is night alone,
2010-03-09 @ 13:57:04  //  Av: Kim Svensson

HALLÅ, idag är det jätte skönt att vara ledig ifrån jobbet och bara ta det lungt :) Somnade runt elva igår kväll och vaknade tidigt idag, perfekt. Har duschat, pysslat lite i lägenheten och strax ska jag nog göra lite mat, men vet inte vad jag ska gör för mat. Men det tar vi sen, heh.. Ikväll har jag tvättstugan, ska inte göra mycket annat idag. Kolla på film och bara ta det lungt! Och vet ni vad jag gjorde igår? Jo, tro det eller ej men jag träffade Sarah Fröhler, eller ah, Fleff som många kallar henne. Japp, vi träffades igår och pratade igenom varför vi blev osams och så, sen tog vi en liten promenix och sedan tog jag bussen hem. Ska ta en kaffe med henne imorgon när hon slutat skolan. Jupp. Så äre, hoppas på att träffa Linda imorgon också? Runt tolv, ett nångång? Call me!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?