the rains of June have cleansed it
2010-03-17 @ 22:59:56  //  Av: Kim Svensson


Trött och sliten jag såg ut medan jag vänta på bussen, men det var jag icke! Åkte in med bussen in till stan och tog en kaffe med min bästa Sarah! Hur mysigt som helst, sen gick vi till hennes pojkväns jobb och hälsade på. Senare åkte vi hem till mig, vi lagade vitlökskroketter, kött, beasås och paprika. Mycket gott vart det! Sedan blev det singstar för hela slanten och mys med Heidi. Och det blev mycket mycket skratt när vi kom in på de gamla goda tiderna i den här fjortisåldern. haha, Tommy höll på att dö när han hörde våra historier. Nu ska jag leta upp någon film att lägga mig i sängen o kolla på.
Postat av: Sarah

FIN BILD! :) Roligt att träffa dig idag Kimpan. :)

2010-03-18 @ 00:06:51
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?