My heart stopped beating
2010-03-19 @ 12:15:10  //  Av: Kim Svensson


Igår så kom mamma och hämta mig och vi åkte till ÖB, jag köpte med mig massor gott till mig och tommy och mamma köpte hem saker till henne, pappa och syrran. Men undrar på hur mycket mamma och jag får ha ifred? Med tanke på hur stora chipspåsar vi köpte. haha! Sen åkte vi till skäggetorp centrum och bara gick och inte gjorde någonting med det var trevligt! Eller vi var inne hos droghandlarna och handlade lite. Sedan åkte vi hem till mig och lämnade mina saker, pratade lite med Tommy och hämtade Heidi. Vovven fick vara hos mamma, pappa o syrran medan jag åkte till Emmie och kollade på hockeyn. Men det tyckte hon om :) Sen åkte Heidi o jag hem för att sova, åh så skönt det var!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?