If you don't really think I'm worth it
2010-03-16 @ 21:49:53  //  Av: Kim Svensson


Såhär ligger jag och Heidi och myser hela dagarna :) Och på kvällen sover hon med mig under täcket! Mysvovve är vad hon är.

Godkväll mina kära. Idag har jag varit hos kirurgen, mamma och pappa följde med som stöd och det behövdes. Uschi uschi, på måndag ska jag dit igen för att bli nedsövd och göra en liten operation. Men det ska nog gå bra! Annars idag har jag inte gjort mycket. Följde med Suzan till ett möte hon skulle på och sen har jag bara legat hemma och myst med Heidi och sen ätit jätte god kyckling wook med nudlar . Mummmmma! Nu ska jag och vovven krypa ner i sängen och kolla på en film. Får se om min pojk också gosar ner sig med oss och kollar på film eller om han ska vara uppe lite till.  Hörs imorgon!
Postat av: frida svensson

har ni en ny soffa? :o

2010-03-17 @ 14:03:33
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?