I know you think you're special
2010-03-02 @ 10:21:25  //  Av: Kim Svensson

Godmorgon mina nära och kära, och ni andra! Gick upp 08.45 idag, pigg och glad faktiskt. Satte på kaffebryggaren och hoppade sedan in i duschen. Gjorde iordning mig och packa väskan sen fick jag sätta mig och dricka kaffe och äta mackor, jag var även snäll och gav Tommy frukost på sängen. Idag är det faktiskt fint väder ute, klarblå himmel och sol! Om man kollar upp i luften kan man tro att det är sommar, men när man kollar ner på marken ser man att den här dumma snön är kvar :/ NI 91:OR SOM GARVA ÅT OSS ATT VI HADE REGN PÅ STUDENTEN, NI KOMMER ATT HA SNÖ OCH DÅ KOMMER JAG GARVA! Ska snart bege mig till jobbet och dricka lite mer kaffe innan jag börjar. Min kära vän Suzan är så snäll som skjutsar mig :) Sen när jag slutar ska jag träffa Johanna, strosa runt lite på stan och sedan är det dans på hockeyn. Nu ska packa klart väskan. HÖRS!
Postat av: ELin

vafan.. :/

vad kom dedär ifrån? nerklankandet på 91orna?

2010-03-05 @ 16:41:49
URL: http://nogg.se/pistolkvinna
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?