I can't dance but I can dance on ya
2010-03-15 @ 13:17:46  //  Av: Kim Svensson


Åh, det är så skönt att vara ledig idag ska jag säga er :)
Massor mys med Heidi!

Hallå mina vänner och ni andra? Igår slutade jag jobbet elva, stannade kvar en stund och pratade lite skit med en arbetskamrat och sen åkte jag hem till mamma och lämnade bilen och sedan skjutsade Emmie hem mig, man tackar man tackar! När jag kom hem så la sig jag och Tommy i sängen och skulle kolla på en film och bara mysa eftersom vi inte har varit med varandra på hela helgen, men vi kunde inte ens krama om varandra för Heidi som vi är hundvakt åt ville ligga emellan oss, men det gjorde ingenting för hon är så mysig :) Idag händer väl inte så mycket, har tvättstugan. Ska bara ta det lungt o så eftersom jag ska till kirurgen imorgon. ye . vi hörs kanske senare!
Postat av: julia

Oj är det nåt allvarligt?

jadå träningen gick jätte bra (:, var dock inte så många

2010-03-16 @ 21:34:15
URL: http://juttann.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?