hey there sugar baby
2010-03-11 @ 23:50:33  //  Av: Kim Svensson



jenas- tiger, kofta- veromoda, spetslinne- veromoda. Såhär såg jag ut idag ja,

Vad har hänt idag? Jo först vaknade jag och gjorde iordning mig o sedan kom Linda och Malte o hämtade mig så åkte vi och gjorde ärenden o tillsist åkte vi hem till dom och åt mat o drack kaffe och snacka skit, jätte trevligt. Jag fick sedan skjuts hem och gjorde iordning mig o sedan kom Johanna och henns kille o hämtade mig så åkte vi till cloetta för att dansa på den sugiga lhc matchen, jaa.. ni förstod nog hur det gick för vårat kära lhc ikväll.. Aah, sen åkte jag hem med Tommys morbror, åt kvällsmat och nu sitter jag här och ska strax förflytta mig till sängen. Jobb imorgon 11-14, jobb lördag 17-02 och sedan söndag 16-22 . Kanon (y) Så jobb hela helgen. GODNATT
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?