Do you think of us instead
2010-03-27 @ 10:25:11  //  Av: Kim Svensson

Ajdå, dålig uppdatering av mig, jag har inte haft något internet så jag har det att skylla! I onsdags var det hockey, LHC fick stryk av frölunda och då åkte Johanna och jag hem till mig och sov, i torsdags åkte jag tidigt som satan till Ljungsbro hem till min pojkväns kusin och hennes sambo. Sov där också, och hade det jätte trevligt hos dom. Igår träffade jag Emmie, vi var hos mig och fikade och sedan blev det hockey och LHC vann! Hur skönt var inte det då? VI HAR FORTFARANDE EN CHANS! Sen åkte jag hem, kollade lite tv och sen somnade som en stock!! Idag händer inte mycket.. Ska strax åka till jobbet, 12-17, sen hem och kolla massor sex and the city tills jag somnar!
Postat av: mamma

Annars kan du komma och göra mig sällskap!!!!

2010-03-27 @ 17:10:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?