And we will never ever ever be apart
2010-03-01 @ 21:58:59  //  Av: Kim Svensson

Godkväll allihoppa, jag är super duper trött och mina ögon orkar snart inte vara öppna längre så jag ska strax hoppas ner i min varma sköna säng och sova. Imorgon väntas jobb, ser jag fram emot! Hoppas bara på att bussarna går som de ska imorgon, eftersom idag har de tydligen varit inställda på eftermiddagen. Men annars så ringer jag min snälla mamma så kommer hon och skjutsar mig till jobbet. Efter jobbet blir det in till stan, shoppa lite kanske? Sen hämta lite cheerkläder, hem och byta om och sedan till cloetta för att dansa på matchen! Ser jag fram emot, men nu ska jag gå till sängen.. Men orkar inte det, jag känner mig som ett bowlingklot.. Åt jätte mycket kvällsmat för den blev as god! Nej, nu får jag ge mig. Det är 2 meter till sängen! GODNATT!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?