At 3 o'clock in the morning
2010-06-17 @ 17:28:09  //  Av: Kim Svensson

JAG HAR HITTAT FRASSES TVILLING!
Igår satt jag och kollade runt lite på kattungar bara för att jag tycker det är så mysigt att kolla på alla sötingar, men så är det ingen som slår min egna lilla kisse! Men sen så hitta jag en kattunge som ser exakt likadan ut som Frasse gjorde när han kom hit. Fast det är en hona och min kissemiss är en hane. Dom är verkligen kopior av varandra, alltså verkligen! När jag visade Tommy så trodde han att det var den annonsen som Frasse var på, men icke! Men sen så intala jag mig själv att jag inte ska skaffa en till kisse, även fast Frasse kanske vill ha en liten flicka att flörta och busa med ;) Men nu sa Tommy att han ville också ha kissemissen!! Ååååh! (och nu kommer min mamma lägga en kommentar och tycka att vi inte ska det). Så nu har jag mailat till dom som ha katten o så. hihi, men vi har ju ett tag till att verkligen fundera eftersom hon inte är leveransklar förens i augusti!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?