I don't know how they treat you
2010-07-19 @ 06:39:40  //  Av: Kim Svensson

Godmorgon
Igår blev det jobb 12-21 när jag kom hem så var svärmor på besök och Tommy o hon hade lagat mat som stod färdigt och klart på köksbordet, kött och potatis! Hur gott som helst. Sen började jag kolla på en dokumentär om hitler, kommer inte ihåg ett dugg eftersom att jag somna. Men det var skönt :)

Gick upp klockan sex imorse, och nu sitter jag o väntar på att bussen ska gå till jobbet. 8-14 jobbar jag idag sen hem direkt och äta och sen är det tvättstugan. Så blir alltså hemmakväll idag.. Nu ska jag äta macka, kanske skriver mer när jag kommer hem!
Postat av: LadyUmbrella

Go'morgon!

Allt bra med dig? =)

2010-07-19 @ 07:17:38
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?