Guess the black thoughts have come
2010-07-13 @ 22:06:27  //  Av: Kim Svensson

Har inte mycket alls att berätta men min kära mor ville att jag skulle uppdatera den här bloggen, så bäst att jag gör det! Igår kväll var jag hemma hos min mor o far och åt hamburgare och fick lite saker jag hade önskat ifrån ullared och så fick jag även lite mer :) tack så mycket mamma <3 Sen inatt så gick det verkligen inte att sova, vaknade vid typ tre inatt och var verkligen tvungen att ut o gå för att svalka av mig, så jag och tompan tog en lite promenad på typ 30 min sen gick vi hem och somnade till rasmus på luffen! Idag blev det jobb, ett kort pass men det var skönt, sen åkte jag och Lizette till tornby och handla lite, OCH ALLA FLÄKTAR ÄR UTSÅLDA, ååååh.. Något som vi verkligen behöver.. Får ta och flörta lite med min lillasyster för mamma berätta att hon hade fläkt på sitt rum som hon inte använder eftersom hon har sovit i tält på tomten i typ 2 veckor!

Nu ska jag och Tompan åka hem till Lizette och Carl o mysa lite, får se vad som hitts på. Sen ska vi hem och försöka sova, hoppas det går att sova inatt. Blir kanske att svalka av sig imorgon, för då ska jag och Tompan åka o bada min kära mor :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?