Someone's watching over me
2010-01-20 @ 23:50:00  //  Av: Kim Svensson


Malte bus, världens bästa vovvis!

Ikväll har jag suttis på McDonalds med Linda och druckit gratiskaffe,
det är bra med kuponger (y) haha. Planera lite inför cheerleadingen m.m.
Så nu ser allt ljust ut igen! KANONKUL . Så nu kör vi järnet tjejer .

Ska strax gå och lägga mig för imorgonbitti runt åtta så kommer Malte bus
till mig och leker medan Linda är iväg och jobbar. Han och jag ska nog åka
hem till min pappa om inte han jobbar imorgon , ska bli mysigt :)

Nu ska jag gå och reta min pojkvän, för han är sur för att han inte har
något snus. thihi. Han retar jämt mig när jag är trött så nu ska han få!
Postat av: Marie

haha, vilken söt bild du har på honom..

2010-01-21 @ 11:03:51
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?