Norrköping
2010-01-19 @ 23:51:25  //  Av: Kim Svensson

Idag kom mamma och lillasyster och hämta mig vid halv elva.
Vi åkte till Norrköping och shoppad lite :)
Fick med mig hem ett par jeans, skjorta, nagellack och mat!
visar bild imorgon.
Vi fick även i oss lite kebab och det var kanongott!

Var en jätte mysig dag med mamma och syster med MYCKET skratt.
Sånt tycker jag om , älskar er <3

Sen följde jag med dom hem och fikade innan jag sen for hem till Emmie
och hälsade på hennes nya hundvalp som var urgullig, ville sno med mig hem!
thih, annars gjorde inte Emmie och jag så mycket, var ute o gick och prata om
cheerleadingen och så. :)

Nu la sig min kära pojk i sängen så jag ska göra honom sällskap.
Imorgon blir det stan och fixa ärenden och sedan träffa Linda :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?