LionGirls
2010-01-18 @ 14:25:42  //  Av: Kim Svensson

Ahopp , och så var slutet av LionGirls på väg, (Lhcs cheerleaders) .
Igår blev jag ensam tränare, tråkigt!
Folk vill sluta för de tror att en tjej kommer att hålla på att vara elak o lala.
Men de som tycker att bruden är elak vågar ju inte ens stå på sig att säga
något till henne, aja.
Matchen till ikväll har strulat till sig IGEN.
Vi får se hur allt blir.


när jag var blond
Postat av: Martina

Om du vill så kan jag vara lite av en hjälptränare så du slipper vara ensam. Bara att säga till :)

2010-01-18 @ 16:24:02
Postat av: Julia

nej tänk inte sånna tankar att det kommer ta slut...:( det måste gå o lösas (:

2010-01-19 @ 23:19:27
URL: http://juttann.blogg.se/
Postat av: Julia

själv tänker jag inte sluta iaf, och så har 2 st kompisar som gärna vill börja i laget :) vi får hoppas att allt ordnar sig till slut:)

2010-01-20 @ 09:04:53
URL: http://juttann.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?