Hur kan jag vara vaken nu?
2010-01-12 @ 06:26:02  //  Av: Kim Svensson

Hej Hej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har faktiskt haft ett liv och inte suttit som en nörd framför datorn.. Trot eller ej! I måndags jobbade jag och sen direkt hem och sov, jag var hur trött som helst. Idag då.. Vaknade, åt frukost och mat. Sen hem till mamma och fika och fixade lite saker sen hem till Emmie. Där blev det också fika. Sen kom hennes vän sara. Vi tog det bara lungt. När sara åkte hem så åkte Emmie och jag till ljungsbro hem till hennes kompis lisa. Tog det bara lungt där också. Trevligt! Sen skjutsade Emmie hem mig och jag la mig och sov och vakna nu.. Hopp, vad ska man hitta på? Ska inte jobba.. Ska va på arbetsförmedlingen klockan ett och sen ska jag till ikea. Jag skriver mer sen och jag satt på datorn.. Orkar inte blogga ifrån mobilen längre.
Postat av: Lindiiis

Vad gör du vaken nuu ?

2010-01-12 @ 08:07:10
URL: http://oochiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?