Om 30/1 - 2010
2010-02-02 @ 16:00:05  //  Av: Kim Svensson

Har inte uppdaterat på några dagar för att jag inte har haft någon
ork att sitta vid datorn pga några grejer..


Men Om i fredags iaf:
Jag, Tommy och 'svärmor' åkte hem till Tommys faster för att fira
hans kusin som fyllt 20. Nästa hela släkten var där och de bjöds på
jätte god smörgåstårta, fika, kaffe o annan dricka ;)
Hade iaf det jätte trevligt, mycket prat o skratt o så.. Och sen följde
jag och Tommy med hans faster+kille & hans kusin+sambo till Hamlet
och fortsatte partyt. Jätte trevligt, och det roligaste var nog att se när
tommys släkt tagga när det kom fram andra killar till mig ;)

Sen tog vi taxi hem till hans faster för att sova där.
Hade en jätte trevlig dag / kväll / natt !
bilder kommer när jag orkat lägga in dom i från tommys telefon.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?