Om 1/2 - 2010
2010-02-02 @ 16:36:50  //  Av: Kim Svensson

Igår var det 1 februari.
Tiden går fort ibland :)


Igår iaf så följde jag och Tommy med Lizette först till fyra tassar för
att köpa koppel till Lizettes hund, sen apoteket för att köpa medicin till mig.
Vi for sen till Mjölby för att Lizette skulle fixa med några papper,
och sen åkte vi till Mantorp till stallet. Var kul att min pojkvän följde med också!


gammal bild ifrån när jag följde med lizette till stallet och jag red ;)

Sen efter stallet så skjutsade vi Tommy till Albin och sen skjutsa
Lizette hem mig . Var en jätte trevligt dag :)

Väl hemma så blev rutinen såhär.. skrika, tjuta, medicin, skrika, tjuta, medicin.
Har aldrig mått och kännt så som jag gjorde igår...
Höll på i många timmar..
Tommy var så söt och tog hand om mig, försökte få mig att tänka på annat
o aah, han sov tillomed på soffan inatt så att jag kunde ligga så som jag
var tvungen att ligga i sängen. jag har världens bästa pojkvän!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?