I gotta feeling
2010-02-22 @ 05:53:31  //  Av: Kim Svensson

Nu är det vecka åtta! Eller.. Jo men det äre, 22 februari vecka 8!
Så ja, vad händer den här veckan för mig då?

Måndag, 22 februari: Kolla hockeyn nu, sen har jag inget bestämmt.
Ska ringa och väcka Johanna och gå upp till henne en sväng hade jag
tänkt! Vill ut och gå också, åka pulka ska jag göra!

Tisdag, 23 februari: Troligtvis Norrköping med Johanna och hennes
lillasyster Ida :) För jag kan ju faktiskt åka dit utan att handla ngt?
Hmm.. Om jag ger min plånbok till Tommy så kan jag inte hanlda (y)
För jag ska lägga undan jätte mycket pengar den här månaden,
plus att jag ska köpa en kissekatt!

Onsdag, 24 februari: Ska träffa Mathilda och umgås, blir nog att bara
sätta sig o ta en kaffe någonstans och bara prata och umgås :)
Ska vara hemma tidigt på kvällen och sova så att jag är pigg på torsdag!

Torsdag, 25 februari: LÖN! Sånna dagar tycker vi om, men somsagt, ska
lägga undan nästan allt (y) Klockan 13.00 ska jag vara på sjukhuset. Hoppas
på att allt går jätte bra och att doktorn är snäll! Skönt att mamma ska följa
med :) Vet inte om pappa också följer med, Tommy har sagt att han följer med
ifall jag vill det. Haha, jag tar med mig hela familjen och släkten ;) Nääe .

Fredag, 26 februari: Brudarna vill ha lagfest men jag fårse om jag ska vara med,
beroende på vad som händer och sker på sjukhuset och vad kära doktorn säger.
Annars blir det nog bara en lugn kväll framför tvn!

Lördag, 27 februari: Ska jobba, ett kort pass, 12-15, sen har jag inget planerat!
Nej, men då blir det förhoppningsvis en mysig dag/kväll med Tommy, eftersom vi inte
kommer umgås så på hela veckan, (Jo vi träffar varandra varje dag eftersom vi bor ihop,
men det är ju inte så att vi umgås för det varje dag) Så blir nog en mysig kväll med honom.
Laga god mat tillsammans, kolla på någon film och äta något gott till .

Söndag, 28 februari: Träning? Annars bara vara hemma, ta det lungt och vila upp
mig inför en ny vecka & ny månad. Det blir ju 1 Mars på måndagen!

Postat av: Mathilda

Onsdagen gillar vi ! ;)

2010-02-22 @ 08:34:29
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?