I give a shit
2010-02-02 @ 23:45:29  //  Av: Kim Svensson

Sitter hemma hos Johannapanna och har gjort det i några timmar.
Vi har kollat på Paradise hotel finalen, och vinnarna visste man ju
redan efter nån månad tillbaka.
Haha, har inte följt programmet, men såg finalen (y)

Ska väl strax ringa min boy och säga att han kan komma och möta mig!
Vill ju inte gå hela vägen hem själv, som tur är Tommy så söt och vet
att hans lilla tjej inte ska gå själv hem på kvällarna ;)

Imorgon blir det upp klockan 07.45 och ringa vårdcentralen och hoppas
på att få en tid och sen hoppa på bussen dit, hoppas allt går som jag vill..
usch usch usch!

Hoppas på att Linda och jag ska ses imorgon också och dricka
gratis kaffe på donken. thih.

Näeeee. Vi hörs nog imorgon!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?