As the image fades in to one
2010-08-16 @ 01:09:09  //  Av: Kim Svensson

Kom hem ifrån jobbet för en stund sen, helt kaos! Men det gick, och humöret är på topp eftersom min tissemiss direkt skulle ligga i knät och pussas när jag kom hem :) Nu ska jag snart gå och lägga mig, ledig imorgon! wohoo! Ska upp tidigt, göra det fint här hemma eftersom min kära mormor kommer på besök, då ska fikat vara dukat. Men vilken tur att jag har världens bästa mamma som kom med fikabröd idag som jag kan bju på imorgon!

Men hörrni, inte ska jag sitta uppe mer! Min grabbar sover redan :o Ska se om Frasse kanske kan göra lite plats för mig bredvid Tommy, men han brukar bara bli sur om han har lagt sig först i sängen och sen måste han flytta på sig. Och självklart får min tissemiss som han vill, så jag får väl ta soffan inatt!

för att få med en bild i inlägget så blir det en på mig och tompan för några helger sen.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?