Why did you have to break mine
2010-04-15 @ 18:14:11  //  Av: Kim Svensson

Igår var det den 14 april, jag och Tommy hade 19 månader, ingenting att fira så jag åkte ner till sjukhuset med mamma och pappa. Jag kommer att bli opererad igen, sen åkte jag hem och diskade lite innan jag sen for hem till Emmie. Åt mat, myste med vovvarna och sen skulle vi gå på en långpromenad som slutade hemma hos Lizette :) Vi åt kladdkaka, hjälpte Lizette med tvätten och satt och pratade i typ 115647600 år! Hur mysigt och trevligt som helst! Fick skjuts hem av Lizette :) Idag har jag inte gjort alls mkt, bara slappat och pratat i telefon. Nu väntar jag på kvällsmat, kött och pommes! Sen kanske jag ska träffa Lizzzzan? Imorgon blir det jobbbbbbba!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?