On the wrong dark side of town
2010-04-22 @ 10:10:47  //  Av: Kim Svensson

Halloj! Blev ingen uppis igår för Emmie kom och hämtade mig så åkte vi hem till mina förälrdar och hämta lite saker och pratade med min mamma. Efter det lämnade vi bilen hos Emmie och gick hem till Lizette och åkte sedan till Mantorp hem till Lizette's  förra lägenhet och började tömma på saker.. Dom gjorde.. jag spelade spel ;) Vid sju - åtta var vi hemma hos Lizette igen och åt pannkakor och drack kaffe, sen blev det bara mycket prat om allt och inget, och lite vik av tvätt! :) Lizette skjutsade sedan hem mig, då åt jag mat och sen somnade jag :) Idag är det ny dag, gick upp klocka nio, fixade mig o lite, och nu väntar jag på att sjukhuset ska ringa. Sen ska jag till försäkringskassan och skälla lite på dom för att sedan hem och äta innan det är dags för att åka o jobba.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?