I feel my temperature risin
2010-04-29 @ 12:46:17  //  Av: Kim Svensson

Här var det ett tag sen jag hamnade, men nu är det dags att skriva ett nytt onödigt inlägg! Vad har hänt den senaste tiden? Jag har jobbat, umgåts med mina älskade vänner, nördat fifa 10, myst massor med min pojkvän och så har även han och jag varit hundvakt åt Lizette's vovvar :) Annars tror jag inte det hänt så mycket mer?

Igår opereades jag IGEN, men nu är det förhoppningsvis sista gången :) Så jag har sovit från typ åtta igår morse tills idag klockan tolv ;) Men nu fick inte jag sova mer för Tommy :( Han säger att jag inte kommer orka jobba imorgon.. Och han har faktiskt rätt, så imorgon är det jobb och sen grilla med Tommy o hans vänner, något ska man väl göra när det är valborg..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?