Back to school, ring the bell
2010-04-08 @ 02:18:18  //  Av: Kim Svensson


Idag har varit en riktigt rolig dag må jag säga :) Började med att Tommys kusin Therese kom vid halv tio imorse och drack kaffe! Sen så skjutsade hon mig till jobbet, slutade 14, tog bussen in till stan och mötte upp Johanna. Vi for hem till mig, men lika fort igen så kom Tommys morbror och hämtade oss. Han ville ha hjälp med att hämta sin andra bil. Så jag fick hämta hans bil o köra till hans jobb och sen skjutade han hem mig och Johanna igen. Då han vi slappa lite grann, och sedan gick jag ut för att lämna nyklar till Tommys mormors mans son (hängde ni med?) . När jag ska skulle upp igen så hade jag glömt nyklarna inne.. Så jag och Johanna sitter utanför trappuppgången och väntar.. Sen kom en granne och öppnade, tacktack! For upp och hämtade våra saker, drog hem till Johanna och kollade på den kassa hockeyn.. NU MÅSTE VI VINNA IMORGON! Sen åkte jag och Johanna till braskens bro och handla och sedan skjutsa hon hem mig. Och då kommer det någon konstig granne i 25års åldern och börja prata med oss massor. Orkar inte förklara, men han var SKUM!  men ah, inte varje dag man pratar med en granne.. hhe. Aah, nu ska jag nanna kudden! Tommy sover borta hos sin kusin inatt. GODNATT
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?