svar på tal
2009-09-22 @ 13:25:04  //  Av: Kim Svensson

Vad hade du hetat med din mors efternamn? Som jag heter nu, Svensson.
Var är dina föräldrar födda? Mamma i Ljungsbro, pappa i Vikingstad
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 3
Vilken svordom använder du mest? "Fan", "helvetes jävla fant"
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? nej, inte när det är varmt ute heller
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Va med på bilden ;9
Varit gift någon gång? nej
Har någon av dina vänner barn? ..mja
Någon vän du glidit ifrån? Mjo, men man glider tillbaka om man är menade för varandra :)
Stänger du av mobilen när du sover? Näe.
Vem förstår dig bäst? mamma, tommy och vissa vänner
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? åka utomlands
Har någon någonsin kallat dig för lat? Ja - mamma och tommy
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nja,
Vem var den senaste som ringde dig? Johanna
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? den som går fortast och snurrar mest
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig? Säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? 013
Hur många syskon har du? tre vad jag vet
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
När flög du senast? Jadu det var väl ett par helger sen jag flög i luften med tommys ben
Pratar du några andra språk? svengelska är jag suvären på
Diskar du din egen disk? Det är tompas uppgift, usch!
Har du gråtit offentligt? har väl  hänt
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ofcourse ;)
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du för väder? Kallt
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? -
Gillar du din boende situation? Har man tak över huvudet ska man inte klaga, men ja det gör jag
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Många
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Man ska inte kasta sten i glashus, haha
Tror du att Gud är man eller kvinna? Har aldrig förstått vem gud är
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det kunde varit värre
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NU
Skulle du säga att du är trendig? Vet vad som är "trendigt", sätter på mig det som faller mig i smaken
Äger du en digitalkamera? yes I do
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jävligt mycke.
Tycker du att du är attraktiv? Jag har mina dagar :)
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Jag dömmer ingen
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Kim..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? mat menar du? nej
Skulle du vilja konvertera till någon religion? kolla mest på lärare under religonslektionerna så, I donno
Vad ska du göra nu? Kolla på film, tycka synd om mig själv som är sjuk !

HÖRS
Postat av: mammsingen

Lilla Kim både mamma och pappa är födda i Linköping Jag bodde i majelden tills jag skulle fylla fem och pappa i Johannelund på munkhagsgatan tills han var 5.

Om du vann massor av pengar skulle du bjuda mamma på en resa och sedan spara massor =)

2009-09-22 @ 19:40:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?