surpuppa, surpuppa!
2009-09-06 @ 22:13:55  //  Av: Kim Svensson

Blev en kanonsöndag må jag säga! :)
Emmie kom hit och vi gick till Ica Johannelund och köpte
chips, dipp och cola som jag inte ätit/druckit på länge .
Så det fick bli en tjockisöndag, men det vare värt!

Vi sjöng även singstar och hade svin kul,
surpuppa, surpuppa. hahaha!
Bara vi som förstår, men kul vare :D

Sen kom Johanna och vi skjutsade hem Emmie för att sedan
åka till Malmstlätt och hämta Johannas lillebror Henke.

Nu är klockan lite över tio, och jag ska sova.
Ska bli underbart , Tommy är hos Timothy så
han kommer och lägger sig bredvid mig sen . mysigt!


titt så jag myser med två täcken och fyra kuddar . bästa!
Men sen tar Tommy jämt två kuddar och ett täcke ifrån mig :(

HÖRS
Postat av: Sarah

Jag tror jag också vet :p..Abba, singstar? :D

2009-09-07 @ 13:35:09
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?