Personalmöte
2009-09-03 @ 12:07:55  //  Av: Kim Svensson

Jag vet inte hur jag ska börja mitt bloggande idag,
men jag sitter iaf här och väntar på att Johanna ska komma
hem ifrån skolan så att jag kan få låna hennes busskort!

Ska möta upp Louise på stan, sen sätter vi oss på bussen emot
Scandic hotell i Ryd, idag ska jag på personalmöte.
Jag tycker faktiskt det  ska bli kul eftersom dethär blir mitt första
riktiga jobb eller hur man ska kalla det -
Hoppas jag får schema idag om när jag börjar och vilka tider o så.
Jag ser fram emot det här jätte mycket!

Har bara gått, gått, gått, gått och varit rastlös nu sen i Juni!
När jag tog studenten i juni så kändes det, åh vad skönt!!
INGEN SKOLA, men aah.. hade ju inget jobb heller?
Men tänkte det är väl skönt att få vara ledig ett tag tills jag hittar
mig ett jobb. Men NEJ det var inget kul .
Första veckan var väl rolig, men sen blev man bara rastlös.
Jag och Tommy bor ju även ihop, så tror det är bra för oss båda att
iaf en av oss har fått jobb så slipper vi bara på varandra hela tiden.
Eller JAG är väl på honom hela tiden och tjatar om att jag har tråkigt
att han måste göra något kul med mig o shalala. Haha!

Men nu ska jag göra iordning mig och kolla buss.

HÖRS
Postat av: > emelie smolle

superfin blogg ! :)

2009-09-03 @ 17:12:56
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha, vad trög jag är...såg på facebook att du skulle på personalmöte och även när jag såg dig utan för scandic kopplade jag inte :P

I alla fall, Vad roligt att du ska börja! Synd att jag precis "slutade". Fast jag kommer att hoppa in ibland ändå så någon gång kanske vi ses där!

Lycka till!

2009-09-04 @ 09:20:30
URL: http://mathildaemilie.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hör av dig efter personalmötet om du vill, för jag vill veta hur det gick :D puss

2009-09-04 @ 13:27:35
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?