mycket irriterad tjej
2009-09-17 @ 19:02:35  //  Av: Kim Svensson

På jobbet idag gick det kanon, lite segt ibland och mycket stressigt ibland.
Men så är det jobbet ,

När jag slutat stressa jag till bussen så att jag skulle hinna, när jag väl
är framme där jag skulle träna så vart var alla? ingenstans.
Gick runt, runt, runt, runt, runt.. Jätte länge! Ingen där .
Så jag blev sjukt irriterad eftersom det var jag som skulle träna tjejerna,
men ingen dök upp. Och det var bara två st som sa till att dom inte skulle komma .
Så jag är en mycket irriterad tjej!!

Det blev att gå till station och vänta på bussen, prata med två busschafförer..
Haha, dom är roliga. Dom fick mig på bra humör för en stund :)

Nu sitter jag här hemma själv . Tommy är i Mantorp.
Jag har ont i mina fötter och ben, så nu ska jag bara chilla galet (y)

Ska träffa Johanna också och lämna tillbaka hennes bussiskort.

HÖRS
Postat av: sofijah

sv: haha nej , det var fel :) hihi

2009-09-17 @ 19:38:33
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: Marie

det där med träningen låter inte alls bra gumman.. du kan komma till mig & ha träning, så kan i alla fall jag vara med.. bättre än ingenju.. men gött att du fått jobb i alla fall, Grattis!

2009-09-17 @ 19:59:09
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?