Ljungsbro
2009-09-27 @ 16:04:05  //  Av: Kim Svensson

Sorry för dålig uppdatering men har varit i Ljungsbro hos Tommys kusin
ifrån torsdag till idag, kom hem nu! :)
Har en mycket trevlig och mysig kväll hos tommys kusin o hennes kille.
Ett minus av dagarna som vi var där var väl att jag fick en festing
mitt på huvudet, ajaj! Gör fortfarande ont, har en typ bula där..
Annars har det varit kannon bra !

Lite bilder.



Jag och hedda, kan inte stava till vovvens riktiga namn.
Men Hedda blev min nya bästis, vi myste galet dom här 4dagarna!


blev även lite arbete, eller för mig heter det väl "arbete" .
Jag hjälpte kanske till i 10 min på 4 dagar .
Haha , men jag hade ju fullt upp med att mysa med vovvarna.


Jag, hedda och sammy!

HÖRS
Postat av: Elli

Fyy överger valle;)

2009-09-28 @ 13:50:31
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?