700 kr i böter? Nej tack!
2009-09-10 @ 16:07:23  //  Av: Kim Svensson

Igår blev det singstar och idol med Johanna ,
och även film! Vi hade kul och flumma runt galet..

Idag när jag vakna hade Tommy redan åkt till garaget
för att fixa iordning hans bil.

Jag gjorde iordning mig och Suzan och hennes syrra kom och
hämtade mig. Vi åkte först till posten för att Suzan ska hämta sitt
körkort.. och hm, Suzan stannar mitt på vägen och parkerar?
Bra tjej! haha. Men ah , jag brydde mig inte, satt kvar i bilen.
Sen kom en carpark och skulle sätta böter på Suzan, haha så jag
klänger mig fram i bilen och sätter mig i förarsätet och vevar ner
fönstret och pratar med carparken som var största aah bitchen!
Haha,  men ah, jag förklarade att min vän ställt sig här och carparken
säger att Suzan ska få 700kr i böter, men då kom Suzans syrra på att
jag har ju körkort, haha. Så ah jag körde iväg bilen så att Suzan fick
spara 700kr. Gosh vad jag är snäll!



Men när Suzan kom ut ifrån posten så undra hon vart jag och hennes
syrra hade försvunnit med hennes bil. höh.

Aja , efter det åkte vi till Biltema var där i fem min,. sen gick vi!
Dom skulle käka på MAX , men inte jag .

Nu är jag hemma och ska lagat mat.
Sen kommer Johanna hit , blir nog singstar!
Vid sex är det träning som gäller.

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?