vart ska vi sova inatt?
2009-10-03 @ 13:22:51  //  Av: Kim Svensson

Idag är det match, men jag har fortfarande aj aj bakom örat så jag
får skippa den idag också, tyvärr!
Men jag hoppas det går bra för er tjejer, och även för clubben!
Heja heja!

Men vad händer idag då?
Först blire nog bara slappa lite o så,
men sen?
Tommys morbror ska förfesta och efterfesta här i lägenheten så vi
får sova någon annanstans. KUL :o hah,

Nej men fårse om vi kanske ska till tommys kusin Therese och hennes
kille Jonas o va där, men det är också sådant som märks.
Annars kanske det blir hos mamma o pappa!

Nu vill jag ha en puss av Tommy.

HÖRS
Postat av: FRIDA SVENSSON

Tack för detdär inlägget, kan du uppdatera det åt mig för jag följer inte alla dedär bloggarna längre & det ändras inte! <3

2009-10-03 @ 19:14:00
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?