Svenska hollywoodfruar
2009-10-05 @ 21:33:32  //  Av: Kim Svensson

Suzan kom och hämtade mig förut, jag följde med henne till station
och hämtade hennes bror som hade varit i stockholm!
Hon skjutsade sedan hem mig och nu kollar jag på svenska hollywoodfruar.
Så pinsamt program :/

Tommy, Albin  & Emil åkte när jag kom hem, vet inte vart dom skulle.
Men hoppas Tommy kommer hem snart.

Imorgon ska jag till adecco igen (Y)
Men den här gången i 2 timmar.
Känns inte så peppt, men jag är tvungen så det är bara att röra sig
på påckarna och cykla dit imorgon.

Och då säger jag såhär,
SNÄLLA LÅT DET INTE BLÅSA ELLER REGNA IMORGON .

HÖRS
Postat av: mammsingen

Det är bra att adeco tar tar i saker och ting så att du inte bara ligger hemma och slöar till. Kom gärna och hälsa på mig någon gång.!?

2009-10-06 @ 13:43:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?