lugn lördagskväll
2009-10-24 @ 19:12:40  //  Av: Kim Svensson

Jobba idag, stressigt var det kan jag lova, usch och fy!
Haha, men jag hade det skönt för en tjej backa mig :)

När jag kom hem blev det direkt ner till tvättstugan för mig och Tommy,
så nu håller vi på o springer fram o tillbaka dit .
Och vill ni veta en sak?
Jag är så himla slarvig av mig och jag har letat efter min väska jätte länge,
och vart hitta jag den då? JO i tvättkorgen :/ åh suck!
Varför har jag lagt den där? hmm.. careface

Nu gör Tommy och jag kvällsmat, tacos!
MUMS.

Blir bara en lugn lördagskväll, och det är skönt!!

HÖRS
Postat av: FRIDA SVENSSON

vad ska du göra imorn & onsdag? t

änkte om du kanske vill hitta på nått med lillsyrran?.. <3

2009-10-24 @ 19:40:54
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Postat av: mammsingen

Men du har väl ordning omkring dig? Och tvättar gör du ju ofta så väskan kan väl inte varit borta så länge eller?

2009-10-26 @ 16:10:00
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?