it's a smile on my face
2009-10-16 @ 12:06:51  //  Av: Kim Svensson

Idag är jag jätte glad, för jag mår kanon och har ett jätte stort
leénde på läpparna, den ni! Nu ska jag jämt vara frisk.

Tänkte strax dra mig till ICA och köpa potatismos, BLÄÄÄ!
Men Tommy har jätte länge varit sugen på potatismos och
fiskpinnar, så jag tänkte vara snäll och göra det till honom (y)
Tummen upp till mig .

Nej, nu ska jag städa och laga mat!

HÖRS
Postat av: Tommy

klockan är 17:09.. kanske ska gå upp och städa som du skrev att du skulle göra?

2009-10-16 @ 17:10:02
Postat av: FRIDA SVENSSON

bra att du är frisk, då kan du ju sälja ab på söndag som du lovade ifall du var frisk! :) <3

2009-10-16 @ 21:35:16
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?