inget körkort
2009-10-19 @ 21:32:58  //  Av: Kim Svensson

Vad har jag gjort idag då?
Johanna kom hit, albin och timothy var redan här och umgick med Tommy.
Jag lagade mat, kyckling filé, ris och brunsås. Blev jätte gott ska jag säga!
Sen blev det chill, Johanna visade mig att hon kunde alla dansar, bra där.

Vid åtta åkte vi till malmslätt för att hämta Johannas lillasyster, och när
vi är på motorvägen så kom Johanna på att hon inte hade sitt körkort
med sig, haha, bra tjej! Så när vi var i Malmstlätt så bytte vi och jag fick
köra hem eftersom jag är duktig och hade med mig det (y)

Nu ska jag kolla på film och sen sova, för imorgon ska jag på möte klockan 9.

Bilder och en video som mamma längtar efter kommer upp imorgon :)

Godnatt gullisar,
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?