fortsätter firandet..
2009-10-30 @ 22:04:22  //  Av: Kim Svensson

Tommy och jag åkte somsagt hem till mina föräldrar där min släkt var
för att fira mig :) blev mat, kakor och tårta! och paket till mig!



Jag fick lite smått o gott som jag önskat mig:

  • Presentkort på IKEA
  • Tallrikar
  • Våffelgärn
  • Diskborste
  • Badanka
  • Godis
  • Ljusstake
  • Fruktskål
  • En receptbok på 100 olika muffins
  • En annan receptbok för fattiga folk ;)
Har säkert glömt något, men jag blev nöjd!

Nu är Sarah och Zacke här, jag har fått paket av dom också!
  • Foundation
  • Mascara
  • Vantar
Tacktack! :D

Nu sjunger vi singstar och dricker vin, mycket trevligt :)

Imorgon fyller jag år!

HÖRS
Postat av: Marie

Grattis babe!

2009-10-31 @ 02:04:47
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?