finns folk till allt..
2009-10-27 @ 21:43:52  //  Av: Kim Svensson

Är hemkommen ifrån jobbet, och vet ni? Idag var det riktigt kul
att jobba, att flöt på, rolig personal som jobba idag, så det var roligt :)
Men efter jobbet var inte lika roligt..
När jag gick till bussen så kom det tre killar emot mig och satte på halsduken
för ansiktet utan ögonen och börja viska och gå emot, dom tänkte då råna mig.
Men vilken tur för mig att bussen precis kom då så att dom sprang iväg (y)
Tur för mig, men ah.. det finns folk till allt och dessa kallar jag för idioter!



När jag kom hem nu blev jag ännu lyckligare, ingen hemma!
För jag är jätte trött och ont i benen, tommy är på gymmet :)
Och så var det även städat när jag kom hem, sköööönt !

Nu ska jag äta kvällsmat och sedan gå o lägga mig.
Imorgon ska jag hem till Lindabus :)
Sen ska hon och jag träna våra superduktiga tjejer!

HÖRS
Postat av: Carrooouw

Fan så läskigt med "rånare", helt otroligt vilka idioter det finns alltså, man kan ju typ inte gå nånstans själv längre :S

2009-10-29 @ 16:08:58
URL: http://carrooouw.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?