match, linda, barnvakt!
2009-11-15 @ 00:41:45  //  Av: Kim Svensson

Imorse gick jag upp så att lillsyrran kom upp eftersom jag är barnvakt .
Hon kom iväg till fotbollen och jag ställde mig i duschen .
Sen kom Emmie , vi gjorde iordning oss och stack iväg till cloetta för att vara
cheerleaders på lhc matchen, cluben vann 6-2 :D skööönt!

Sen träffa jag Linda vi åkte hem till syrran och kolla till henne o hennes vänner.
Efter det stack vi hem till mig o tommy , emil var där också .
De satt och drack lite.. Malte var med också :)!
Lindas pojkvän Gustaf kom också sen drog dom hem och tommy o emil till krogen.
Så nu är jag med lillasyster och hennes kompis . Vi gör inte alls mkt .

HÖRS
Postat av: Louise

grattis till vinsten :)

2009-11-16 @ 13:28:58
URL: http://xlouise.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?