Dag 1
2009-11-13 @ 23:10:34  //  Av: Kim Svensson

Runt halv elva imorse kom mamma, pappa och lillasyster o hämta mig
och Johanna. Vi for till station där vi släppte av mamma o pappa för dom är
nu påväg till Kina och ska vara där i en vecka, kul.
Så jag ska bo hos dom i en vecka och ta hand om syrran!

Jag, syster och Johanna tog bilen till Ikano, blev shopping .
Jag fick med mig hem: 2 par skor, 6 skålar, skärbräda, galgar och ljus.
Bilder på det kommer..

Blev sedan käk på mcD innan vi for hem till mig och lämnade de saker
jag köpt, hämtade skivor och filmer som Tommy fixat till syster också .

När vi kom hem till mitt gamla hem i Hjulsbro så satte vi igång och slingade
Johannas år, blev kanon!
Sedan åkte Johanna till Rimforsa och jag o syster kollade på Idol .
Nu kollar syster på något annat lustigt..

Jag ska strax sova, imorgon är det Lhc match och de betyder att jag ska vara
cheerleader . Jupp!

Sen på kvällen ska syster ha tjejkväll så jag ska åka hem till mig o pussa med
min älskling som jag inte kommer att sova med på en vecka..

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?