KIMs chips
2009-05-03 @ 21:32:35  //  Av: Kim Svensson

Tränat idag . Gick bra !
Jag & Linda lärde ut en dans vi har gjort tillsammans :)

Jag saknar Josefine <3




Lillasyster kom hem för ett tag sen ifrån Danmark .
Och är hon inte bäst ? Jooooo !
Hon hade köpt med mina favorit chips som bara finns i det landet .
KIMs chips . Åhw, hon är för gullig ! Tack hjärtat <3
Hoppas du mår bättre imorgon bitti när du vaknar ..

Nu ska jag prata klart med min trotsiga pojkvän sen ska jag faktiskt sova .
Men jag ska inte äta mina chips :/ Dom ska jag äta på Tisdag
med Tommy . Men först ska han och jag fixa lite med hans
födelsedagspresent han fick av mig :)



HÖRS
Postat av: JOSEFINE

oh hjärti. jag saknar dig med! försöka ses i veckan? <3

2009-05-03 @ 21:44:01
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?